söndag 30 augusti 2009

Busiga kusiner!

Tänk vad kul att äta saft o
tårta med sin kusin!

Titta här!

Tre av mina juveler!
Nils, Hedvig och Alma.
Visst är dom ljuvliga!

måndag 27 juli 2009

Sommarnöje!

Jaha! Det är så här det blir!

Nu så är det inte mycket kvar....

Sönerna undrar vad detta ska bli.........