lördag 9 oktober 2010

Skogsutflykt med barn o barnbarn!

Svamp...
Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

Jonas gör efterträtt

Hotan Totan!?
Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

Published with Blogger-droid v1.6.2

torsdag 7 oktober 2010

bra underhållning!

Den goda drycken missade jag....att ta kort på alltså! :-)
Published with Blogger-droid v1.6.2

trevligt sällskap...

Published with Blogger-droid v1.6.2

God mat...

Published with Blogger-droid v1.6.2

lördag 2 oktober 2010

Visst är det ett svampår!

Uppdukat på Hötorget igår :)
Published with Blogger-droid v1.6.0