skip to main
|
skip to sidebar
Allt&Inget
tisdag 28 december 2010
Så vackert!
Published with Blogger-droid v1.6.5
På tur med grannen!
Published with Blogger-droid v1.6.5
Underbart vacker dag!
Published with Blogger-droid v1.6.5
Jättefint "julpynt"...
tyckte barnbarnen om bordet! :-)
Published with Blogger-droid v1.6.5
Blomgruppspynt till jul!
Published with Blogger-droid v1.6.5
onsdag 22 december 2010
Yngste sonen o jag har gjort vårt första pepparkakshus!
Vi är ganska stolta! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5
lördag 18 december 2010
Morgonstund...
med härlig skidtur,
Published with Blogger-droid v1.6.5
...bra glid var det...
Published with Blogger-droid v1.6.5
och 15m från spåret låg en älgko med kalv!
Published with Blogger-droid v1.6.5
torsdag 9 december 2010
Utsikten från min nya arbetsplats,
en vacker och kall dag!
Published with Blogger-droid v1.6.5
På väg till jobbet...
otroligt vackert, underbara färger...
Published with Blogger-droid v1.6.5
tagit för några veckor sedan!
Published with Blogger-droid v1.6.5
tisdag 7 december 2010
GRATTIS MICKE!
PÅ 32-ÅRS DAGEN!
Published with Blogger-droid v1.6.5
Senare inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(14)
►
maj
(1)
►
mars
(5)
►
februari
(1)
►
januari
(7)
▼
2010
(136)
▼
december
(13)
Så vackert!
På tur med grannen!
Underbart vacker dag!
Jättefint "julpynt"...
Blomgruppspynt till jul!
Yngste sonen o jag har gjort vårt första pepparkak...
Morgonstund...
...bra glid var det...
och 15m från spåret låg en älgko med kalv!
Utsikten från min nya arbetsplats,
På väg till jobbet...
tagit för några veckor sedan!
GRATTIS MICKE!
►
november
(13)
►
oktober
(13)
►
september
(2)
►
augusti
(47)
►
juli
(48)
►
2009
(3)
►
augusti
(2)
►
juli
(1)
Om mig
L B
Visa hela min profil