skip to main
|
skip to sidebar
Allt&Inget
onsdag 22 december 2010
Yngste sonen o jag har gjort vårt första pepparkakshus!
Vi är ganska stolta! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
►
2011
(14)
►
maj
(1)
►
mars
(5)
►
februari
(1)
►
januari
(7)
▼
2010
(136)
▼
december
(13)
Så vackert!
På tur med grannen!
Underbart vacker dag!
Jättefint "julpynt"...
Blomgruppspynt till jul!
Yngste sonen o jag har gjort vårt första pepparkak...
Morgonstund...
...bra glid var det...
och 15m från spåret låg en älgko med kalv!
Utsikten från min nya arbetsplats,
På väg till jobbet...
tagit för några veckor sedan!
GRATTIS MICKE!
►
november
(13)
►
oktober
(13)
►
september
(2)
►
augusti
(47)
►
juli
(48)
►
2009
(3)
►
augusti
(2)
►
juli
(1)
Om mig
L B
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar