lördag 28 augusti 2010

Härlig dag på jobbet!

16 km efter Silverleden med flera fina utsiktsplatser! Både jag o eleverna var ganska nöjda när vi kom i mål.
Published with Blogger-droid v1.5.5.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar