någon som vet?
Om ni undrar så skulle det stå "Varför ser de tidigare så fina blommorna ut på detta viset?" !
-Det blir vad som helst ibland när jag skickar från mobilen....tur man ska börja jobba till veckan, har nog varit ledig för länge ;).
Published with Blogger-droid v1.4.9
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar