Rätt nr 2!
Tänk att bli bjuden på denna middag med goda viner därtill!!! Allt som tack för barnvaktning. Så smaskigt och så lyxigt! Tack Linda o Jonas =)
Rätt 1: Antipasti- Bruchetta+chakurterier
Rätt 2: Primi piatti- Strozzepretti med bacon, rödlök och sparris.
Rätt 3: Secondo piatti-fläskfilé fylld med spenat, bacon och parmesan och Contorni-insalata mixa(blandad sallad)
och så efterrätt: Dolce- Tiramisu till barnen, vin Santo och cantuccini till de vuxna
Published with Blogger-droid v1.4.7
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar