onsdag 14 juli 2010

Toscana bjudning

Rätt nr 2!

Tänk att bli bjuden på denna middag med goda viner därtill!!! Allt som tack för barnvaktning. Så smaskigt och så lyxigt! Tack Linda o Jonas =)

Rätt 1: Antipasti- Bruchetta+chakurterier

Rätt 2: Primi piatti- Strozzepretti med bacon, rödlök och sparris.

Rätt 3: Secondo piatti-fläskfilé fylld med spenat, bacon och parmesan och Contorni-insalata mixa(blandad sallad)

och så efterrätt: Dolce- Tiramisu till barnen, vin Santo och cantuccini till de vuxna

Published with Blogger-droid v1.4.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar