onsdag 21 juli 2010

Nästa års ved är klart!

Nu ska barnen få stapla mot värme i stugan när dom ska åka skidor till påsk ;)

Published with Blogger-droid v1.4.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar