onsdag 7 juli 2010

Mums!

Kräm, mosade till tårtan i vinter, eller naturella med mjölk eller glass nu!

Mycket roligare än att städa förrådet! =) Vad snopen mannen ska bli som kommer hem o ska köra till tippen med det jag rensat ut!!! Lite jordgubbsrens bara...

Published with Blogger-droid v1.4.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar