Kräm, mosade till tårtan i vinter, eller naturella med mjölk eller glass nu!
Mycket roligare än att städa förrådet! =) Vad snopen mannen ska bli som kommer hem o ska köra till tippen med det jag rensat ut!!! Lite jordgubbsrens bara...
Published with Blogger-droid v1.4.1
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar