måndag 30 augusti 2010

Oj vad svamp det finns i skogen!

bara att rensa :)
Published with Blogger-droid v1.5.7

1 kommentar:

  1. Ser att du också hittat trattisar. Det är ovanligt tidigt med såna, tycker jag.

    SvaraRadera